تولیدکنندگان قرنیز پلی استایرن ۷ سانت

کاربردقرنیز پلی استایرن 7 سانت

قرنیز پلیمری ۷ سانت بسیار پر کاربرد است و دارای کیفیت بسیار بالایی هستند که زیبایی بسیار خاصی را به مکان می دهند.

تولید کنندگان قرنیز پلی استایرن۷ سانت را به صورت عمده و شاخه ای به تولید می‌رسانند، این محصولات بسیار با ارزش و کاربردی هستند و باید از بهترین مواد تهیه شده باشند، و از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشند.

هدف از تولید این محصول کیفیت و کمیت آنها است، زیرا قرنیز پلی استایرن در داخل ایران تولید می شوند و در نهایت آن ها را به خریداران و بازاریان می‌فروشند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. جنس قرنیز های پلی استایرن پی وی سی است, یعنی هم روکش و هم مغز آنها از پی وی سی تشکیل شده است.

قرنیز پلی استایرن 7 سانت

 

اطلاعاتی درباره انواع قرنیز پلی استایرن ۷ سانت

اطلاعاتی درباره انواع قرنیز پلیمری ۷ سانتقرنیز های پلی استایرن ۷ سانتی از نوع قرنیز های بسیار مقاومی هستند که امروزه از این نوع محصولات به طور زیادی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا به منزل و مکان های به کار رفته نمای بسیار شیک و جذابی ارائه می دهند، که در سطحی که به کار رفته اند بسیار مرتب و منظم نشان داده می شوند.

از نظر تنوع رنگ و طرح انواع مختلفی وجود دارد و هر مشتری و یا مصرف کننده‌ای می تواند با نوع سلیقه و دکور منزل خود آن را تهیه و خریداری کند، این قرنیز ها را می توان با کابینت و یا سرامیک کف منزل ست کرد، همچنین برای مقاومت در برابر رطوبت، ضربه، سایش و … بسیار مناسب هستند.

همانطور که قبلا اشاره کردیم جنس این قرنیز ها از پی وی سی می باشد که دارای روکشی بسیار مناسب هستند و می توان آن ها را به راحتی نصب کرد و مورد استفاده قرار داد، همچنین از مواد اولیه درجه یکی تولید شده اند که به راحتی خراب نمی شوند.

طول این قرنیز ها 3متر است در عرض های 7, 8, 9, 10, 11, 12, 15 سانتی متر و با قطر های 5.5 الی 8 سانتی متر. بنابراین در انتخاب این قرنیز ها دست شما باز است و برای هر متراژ و فضایی می توانید قرنیز مناسب را برگزینید.

و حمل و نقل بسیار راحتی دارند چون که وزن آن ها بسیار سبک است، که می توان از آن ها در امتداد پایین سطح دیوار باستفاده کرد که امروزه جای قرنیز های سنگی را گرفته اند و بسیار با ارزش هستند.

فروشنده قرنیز پلی استایرن ۷ سانت

فروش قرنیز در بسیاری از نقاط ایران هم در داخل و هم در خارج از کشور انجام می گیرد، و فروش قرنیز امروزه بسیار پر رونق است و مورد توجه سازنده های مسکن و مصرف کنندگان قرار گرفته است. فروشنده قرنیز پلیمری ۷ سانت را از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت تهیه می کند، که این محصولات از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

فروشنده باید این محصول را از مراکز تولید قرنیز تهیه کند تا بتواند آن را به صورت با کیفیت و جنس درجه یکی در اختیار بازاریان و خریداران قرار دهد و مصرف کنندگان نیز با اطمینان خاطر خرید خود را از این قرنیز ها انجام دهند، فروشندگان این محصول را برای استفاده آسان مصرف کنندگان به فروش می رساند تا از دیگر هزینه‌ های گزاف و اضافی جلوگیری به عمل آید.

قرنیز پلی استایرن سفید در دکوراسیون ساختمان

قرنیز پلی استایرن سفید

 

یکی از پر طرفدار ترین رنگ ها در میان تنوعی از رنگ های قرنیز پلی استایرن رنگ سفید است. این رنگ در میان دکوراسیون کاران بسیار محبوب است به دلیل اینکه با هر رنگی قابل ست شدن است. میتوان گفت از پر فروش ترین رنگهای قرنیز پلی استایرن رنگ سفید می باشد.

با به کار بردن قرنیز پلی استایرن سفید در سازه خود, علاوه بر زیبایی چشمگیر آن میتوانید فضای خود را دلباز تر و بزرگتر جلوه دهید.

اکثر مشتریان به دنبال رنگ سفید قرنیز پلی استایرن برای فضای مورد نظرشان هستند به همین دلیل تولید کنندگان, بیشتر این رنگ را تولید و عرضه می کنند.

علاوه بر رنگ سفید رنگهای زیبای دیگری هم از این قریز ها موجود است که پر طرفدارترین آنها شامل: گردویی, فندقی, مشکی, ونگه و طوسی می باشد. در واقع برای هر سبک سازه و هر نوع سلیقه ای رنگبندی وجو دارد. یکی از مهمترین مزایای قرنیز های پلی استایرن تنوع رنگبندی آنها است.

خرید قرنیز پلی استایرن 7 سانت

قرنیز پی وی سی

امروزه شما با یک سرچ ساده میتوانید تولید کنندگان قرنیز های پلی استایرن را جستجو کنید و با آنها در ارتباط باشید و خرید امن و درستی را انجام دهید.

شما میتوانید با این کمپانی ها تماس بگیرید و هر اطلاعاتی نیاز داشته باشید از آنها کسب کنید. کارشناسان فروش ما با صبر و حوصله جوابگوی تمامی سوالات شما هستند تا بتوانید بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.

حتی میتوانید برای کارشناسان فروش عکس فضای خود را ارسال کنید تا بهترین پیشنهاد را متناسب با فضای شما به شما بدهند.

قیمت قرنیز پلی استایرن 7 سانت

قرنیز های پلی استایرن از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه هستند به همین دلیل افراد تمایل به خرید و استفاده از آن را دارند. برای اطلاع دقیق از قیمت باید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید آنها از جوابگویی به سوالات شما دریغ نمیکنند و قیمت روز و مناسبترین قیمت را به شما اعلام میکنند. در حقیقت امکان اینکه لیست قیمت ثابتی رار بدهیم به دلیل نوسانات قیمت وجود ندارد. بنابراین لازمه به صورت مکالمه تلفنی به این مهم دست پیدا کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما