قیمت انواع قرنیز 7 سانت چوب پلاست

قیمت انواع قرنیز 7 سانت چوب پلاست در سطح بازار، دارای نواسانات زیادی است که با توجه به نیاز و مقدار مصرف آن در کشور و قیمت مواد اولیه، تغییر می کند. این محصول باعث زیبایی هر چه بیشتر منازل و ساختمان ها می شود که ما در مرکز خود انواع قرنیز 7 سانت چوپ پلاست را با به صرفه ترین قیمت و بالاترین سطح کیفیت در اختیار خریداران گرامی قرار می دهیم.

قیمت انواع قرنیز 7 سانت چوب پلاست

قرنیز چوب پلاست براق چه ویژگی هایی دارد؟

قرنیز چوب پلاست براق چه ویژگی هایی دارد؟

قرنیز به انواع نوار های نازک و باریکی گفته می شود که اغلب در پایین ترین سطح دیوار و در محل اتصال آن با کف زمین به کار می رود که در انواع و اقسام مختلفی وجود دارند. در قدیم قرنیزها را فقط با سنگ می ساختند که با پیشرفت های روز افزون علم آن ها را علاوه بر سنگ با استفاده از مواد مختلفی همچون: انواع چوب، پی وی سی، سرامیک، استیل، شیشه، ام دی اف و… ساختند که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند که ما به برخی از ویژگی های قرنیز چوب پلاست براق را برای شما ذکر می کنیم:

• دارای ظاهر بسیار زیبا و شیک می باشد و براق بودن آن نمای بسیار خوبی به ساختمان ها می دهد همچنین در طرح های گوناگونی نیز وجود دارند.

• با توجه به این که وزن زیادی ندارند اما در برابر انواع ضربات و نفوذ مایعات بسیار مقاوم هستند که از دیوار شما محافظت و از آسیب دیدن آن جلوگیری می کنند که ما توصیه می کنیم در ساختمان ها و مخصوصا مکان هایی که رفت و آمد زیاد است، برای جلوگیری از ضربه دیدن و خراب شدن دیوار از این محصول استفاده کنند.

• آیا توجه کرده اید که در برخی از ساختمان ها، سیم ها چرا دیده نمی شوند و این سیم ها را از کدام جهت عبورداده اند که قابل رویت نیستند؟. می شود گفت که یکی از کاربرد های قرنیزها، عبور دادن سیم ها از بین آنهاست که علاوه بر این که به ساختمان زیبایی می بخشد از بیرون بودن سیم ها که به ظاهر ساختمان و دکور آسیب می زند هم جلوگیری می کند.

عرضه بدون واسطه قرنیز 7 سانت چوب پلاست

عرضه بدون واسطه قرنیز 7 سانت چوب پلاست

مرکز فروش ما عرضه قرنیز 7 سانت چوب پلاست را بدون واسطه انجام می دهد که باعث کاهش قابل توجهی از هزینه ها و قیمت نهایی این محصول شده است و همچنین افراد در خرید آن متحمل زحمت زیادی نمی شوند. ما انواع قرنیزها را با بهترین کیفیت که با مواد بسیار مرغوبی ساخته شده اند را به مشتریان عزیز ارائه می دهیم که برای تهیه ی راحت آن کافیست که با راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما